Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Finanční benchmarking
Pechková, Barbora ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Janov, Jozef (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl zhodnotit výkonnost podniku SPORTISIMO s. r. o. v období od roku 2010 až 2015. K zhodnocení bude použita metoda benchmarkingového diagnostického systému finančních indikátorů INFA. Hodnoty sledovaného podniku budou postupně porovnány v první části s odvětvím CZ NACE 47 Maloobchod, kromě motorových vozidel a nejlepšími podniky tvořícími hodnotu v tomto odvětví. V druhé části pak bude sledovaný podnik porovnáván s přímou konkurencí, konkrétně s firmami A3 SPORT, HUDYsport a Intersport. Při interpretaci výsledků výstupů z benchmarkingového systému bude také využita strukturální a trendová analýza. V závěru bude shrnuto posouzení dosavadního počínání podniku, zhodnocení jeho pozice mezi konkurencí a doporučení pro budoucí vývoj.
Porovnání nákupní atmosféry v prodejnách společností Intersport a Sportisimo
Pekárek, Jan ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Novák, Miloš (oponent)
Hlavním cílem práce je analýza nákupní atmosféry v prodejnách Intersport v Obchodním centru Letňany a Sportisimo v obchodním centru Metropole Zličín a její následné porovnání. Vedlejším cílem práce je přinést návrhy řešení pro konkrétní nalezené nedostatky. Práce je rozdělena do tří kapitol. První teoreticky vymezuje pojem nákupní atmosféra a prvky, které ji tvoří, druhá charakterizuje obě společnosti a třetí se již věnuje konkrétním prodejním jednotkám a jejich vzájemnému porovnání z hlediska nákupní atmosféry.
Posouzení nákupní atmosféry dvou retailových jednotek SPORTISIMO a HERVIS SPORT
Caletka, Petr ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Mokrejšová, Veronika (oponent)
Práce se věnuje zhodnocení nákupní atmosféry v prodejnách SPORTISIMO a Hervis Sport. První kapitola je věnována teoretickému vymezení pojmu nákupní atmosféra a charakteristice jednotlivých kritérií, která tuto atmosféru tvoří. Druhá kapitola popisuje společnosti, kterých se práce týká. Věnuje se jejich působnosti na českém trhu, sortimentu a doplňkovým službám. Třetí kapitola je věnována posouzení a porovnání nákupní atmosféry vybraných retailových jednotek. Detailně se věnuje jednotlivým kritériím a jejich analýze pomocí dvou metod výzkumu- terénní a marketingový průzkum. Posledním bodem je zhodnocení výsledků a návrh možných řešení pro zlepšení situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.